Verkkokaupan sopimusehdot

Voimassa [13.08.2014] alkaen

Verkkokauppa

HifiKeidas (Y-tunnus Y-1961372-0 Sydänkorventie 49, 040-8242717,  hifikeidas@gmail.com)] myy tuotteita täysi-ikäisille yritys- ja yksityishenkilöille [Suomeen ja EU-alueelle].

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Eonon ja Milion tuottet  sisältää ALV:tä ja mahdollisia tullimaksuja.Hoidamme tullauksen ja verot asiakkaan puolesta. 

Toimimme Eonon valmistajan alaisena myyjänä, ei maahantuojana. Emme vastaa sopivuudesta jos valmistaja on ilmoittanut jotain muuta. 

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.(dollarin kurssi muutokset)

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Muista mainita myös puhelin numerosi, muuten lähettäminen ei onnistu. Smart postia käyttäessäsi olisi hyvä mainita pakettiautomaatin osoite, ei kotiosoite.

Maksaminen ja maksutavat

Meillä voit maksaa joko

-Checkout maksuttomalla laskulla, Pankkipainikkeilla tai halutessaan sopivissa erissä eri maksunvälittäjien kautta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.Varmista oikeinkirjoitus

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitamme tilaukset postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Toimitustapavaihtoehdot ovat: Nouto, postipaketti,smartpost,särkyvänä postipaketti, matkahuolto, matkahuollon särkyvänä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen [2-14] päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla tai ilmoitamme henkilökohtaisesti.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.Voit palauttaa tai vaihtaa tuotteet 14 vrk:n kuluessa paketin vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Voit avata pakkauksen tutkiaksesi tavaraa menettämättä peruuttamisoikeuttasi. Et voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön (laitetta ei saa asentaa millään tavalla). Pakkaus tulee avata varovaisesti ja siististi. Pakkauksessa pitää olla kaikki alkuperäiset pakkausmateriaalit mukana. Lähetä paketissa myös kuitti, jonka olet saanut tuotteen mukana.

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Huom! poikkeuksena Eonon/Milion soittimet, palautusoikeutta ei ole, koska tuote tilataan aina asiakasta varten ulkomailta soitinten tehtaalta. ns.räätälituote

Ilmoita palautuksen yhteydessä tilinumero johon maksun voi suorittaa.

     - noudatamme kuluttajaviraston laatimaa verkkokauppaohjetta sekä kuluttajasuojalakia(KSL 6.9)

     - tuotepalautuksissa maksu palautetaan asiakkaan tilille kuluttajasuojalain kohdan (KSL 6.10) mukaisesti

     - oikein palautettu paketti ei aiheuta asiakkaalle muita kustannuksia kuin rahdin

     - palautettava tuote on oltava käyttämätön ja virheetön

     - tuotteen alkuperäinen paketti on oltava virheetön

     - palautusoikeus ei koske myymälästä ostettuja tuotteita

Ote kuluttajasuojalain ehdoista

Laki antaa kuluttajalle oikeuden kokeilla etämyyntituotetta kotona, koska ostopäätös tehdään yleensä vain kuvan ja tekstin perusteella, eikä tuotetta voi silloin tutkia. Pääsääntö on, että kokeilun ja tutkimisen voi tehdä kuten myymälöissä.Toisin sanoen esim soitinta saa katsoa mutta ei kytkeä autoon.

Tuotetta ei kuitenkaan saa ryhtyä käyttämään.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Ennen palautusta ilmoita siitä osoitteeseen jarkko.komulainen@hifikeidas.fi ja toimi annettujen ohjeitten mukaan. Ilmoittamattomia palautuksia ei lunasteta.

Palautusosoite:
HifiKeidas
Sydänkorventie 49
84540 Ylivieska

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta ulkomailta tilattua tuotetta. Esim Eonon ja Milion. 

Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.

Viallinen tuote ja takuu

Eonon ja Milion tuotteilla on 1 vuoden takuu. Mahdollisissa takuu asioissa ota meihin yhteyttä niin selvitämme puolestanne miten toimitaan. Tee mahdollisimman tarkka vikakuvaus ja ota kuvia tuotteesta. Mikäli tuote kaipaa huoltoa tai vaihtoa uuteen, niin asiakas on itse velvollinen maksamaan lähetyskulut myyjälle. Valmistaja korvaa korjatun/vaihdetun tuotteen lähetyksen takaisin asiakkaalle. Toinen vaihto ehto on tilata osat suomeen jolloin asiakas vastaa osien hinnoista suomeen.

Emme ole velvollisia ottamaan takaisin viallista tuotetta tai korvaamaan viasta aiheutuvia kuluja asiakkaalle. Toimimme välikätenä asiakkaan ja valmistajan välillä, ja autamme asian selvittämisessä. Eonon hoitaa huollon tai tuoteen vaihdon. Asiakas maksaa rahdin myyjälle ja takaisin. Myyjä maksaa lähetyskulut huoltoon ja takaisin.

Ote Eonon valmistajan ehdoista:

"Palautusoikeus: 1 vuoden takuu 1) Jos on vika 30 päivän kuluessa (lasketaan toimituspäivästä, ei ihmisen aiheuttaman virheestä), voit palauttaa sen meille korjattavaksi (se pitää lähettää 5 päivän kuluessa meidän hyväksyttyä lähettämisen takaisin).2) Jos vika välillä 30 päivää ja 1 vuosi, tarjoamme korjaus palvelua.
3) takuu ehto, ostaja ja myyjä ovat vastuussa 1 suuntaan toimituskuluista."

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme [50 euron] maksun+rahdit.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. [Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.]